Povestea brandului

Continuitatea și adaptabilitatea la nou sunt punctele forte ale oricărei afaceri.

Lucrând în domeniul transporturilor, întâlnim provocările clienților într-o lume foarte alertă. Ideea de continuitate, exprimată și prin simbolul infinitului din logo-ul nostru, este fundația filosofiei de brand, aici la A&C International Road Cargo. Pentru a asigura adaptarea continuă la noi realități, un business are nevoie de parteneri flexibili, deschiși la inovație și transformare.

Pentru că transformarea înseamnă adaptare. Iar adaptarea înseamnă continuitate.

Misiune

Misiunea A&C este de a transforma afacerile clienților noștri pentru a putea fi competitive într-o lume din ce în ce mai dinamică. Sloganul „Dăm aripi business-ului tău” reprezintă valoarea adăugată pe care o oferim clienților noștri, pentru ca ei să rămână competitivi pe piață.

Viziune

Viziunea A&C țintește spre crearea unui mediu de afaceri de succes în România, prin crearea de conexiuni cu Europa, pentru a putea dezvolta această frumoasă țară împreună. Nu doar din punct de vedere economic, ci în toate sensurile cuvântului.